Prigovori - Reklamacije - Pitanja

Pisani prigovori podnose se na urudžbeni zapisnik u poslovnim prostorijama isporučitelja (Vinogradska 3, 31 500 Našice s obzirom da još nije došlo do preseljenja na novu službenu poslovnu adresu - Braće Radića 188 31 500 Našice), ili putem pošte (na adresu: NAŠIČKI VODOVOD d.o.o., Braće Radića 188, 31 500 NAŠICE;
Napomena: pismena i dalje slati na Vinogradska 3, 31 500 Našice s obzirom da još nije došlo do preseljenja na novu poslovnu adresu), te na faks (031/613-196) i e-mail : info@nasicki-vodovod.hr, nasicki.vodovod@os.t-com.hr, ili jednostavno putem ove webforme.
Isporučitelj vodne usluge dužan je u roku od 15 dana ispitati osnovanost prigovora te dati pisani odgovor, na što korisnik usluge može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača.

Ukoliko imate neku pritužbu/pitanje popunite polja ispod.
Polja označena sa * su obvezna.
Size limit for each file is 10 MB
captcha
Reload
Pritiskom na Pošalji, prihvaćate naše korisničke uvijete.
JoomShaper